piątek, 24 lutego 2012

Electric Bass









coat- sh 
skirt-sh 

40 komentarzy:

  1. tak mi sie te buty podobaly, ale tak sie strasznie marszcza, ze dobrze, ze ich nie kupilam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. so beautiful! love your outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba przyznać, że fotografie niesamowicie klimatyczne :)

    Jeśli masz ochotę zobaczyć nieco mody z męskiej perspektywy, zapraszamy na post o naszych... kolegach z biura :D http://lenalona.blogspot.com/2012/02/mad-men-mezczyzna-biurowy.html

    Pozdrawiamy i dodajemy do obserwowanych prosząc o rewanż :)))
    Lena&Lona z "Bless the Mess"
    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale jestes sliczna! :)

    fajna torebka :)

    http://diyblog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie to wygląda;))<3

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz na zdjęciu nr 1, ale sama stylizacja średnio mi się podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz! I te czerwone usta - super!

    http://fashionistablog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Cały zestaw boski, wszystko do siebie pasuje<3

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz! I te czerwone usta - super! :)

    http://fashionistablog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna spódnica i torba :)

    http://ditty-lemonade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. twoje stylizacje zawsze genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne buty! :)
    zapraszamy http://damagecontrrol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super, a spódniczka cuuudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. przez tę spódnicę powiało wiosną! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja jest genialna! Buty, torebka i czapa to strzał w 10! Tak jak pisze "koleżanka" u góry, dzięki tej spódnicy powiało wiosną. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chciałabym Cię na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna spódnica, torba również. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze jaka Ty jesteś ładna. Masz twarz modelki.
    Strasznie podoba mi się torba i cała stylizacja oprócz babcinego swetra.
    Wiadomo oversize jest ok, ale ten "size" jest za duży o 7 rozmiarów;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale żeś spódniczkę dorwała śliczna <3

    OdpowiedzUsuń