sobota, 28 kwietnia 2012

wyspa


19 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia i piosenka ♥
    + dodaję do obserwowanych (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty pięknie śpiewasz .. zazdroszczę głosu

    Pozdrowienia

    http://wiktoriasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. a czy ta piosenka będzie miała swoją wersję mp3. bo ja tak bym chciała ją mieć na phonie ale nie ma ;( a jest naprawdę piękna i taka refleksyjna ;) jedna z nielicznych polskich piosenek która mi się naprawdę bardzo podoba ! pięknie śpiewasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) nie ma mp3. Ale można ściagnac sobie z youtuba samo mp3 bez video :)

      Usuń
  4. można wiedzieć czy masz chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Bardzo mi się podoba. Nie jest to dla mnie niespodzianka, bo znam Twojego bloga od dawna, ale dopiero teraz, kiedy założyłam własny blog dodałam Twój wreszcie do swojej listy obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpsaniała piosenka. Nigdy jej nie slyszalam? Jest Twojego autorstwa? Jesli tak, to naprawde gratuluje, bo jest swietnie napisana i zaspiewana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jest to piosenka Kuby Badacha ! Polecam tego artyste, dla mnie jest wielką inspiracją !

      Usuń
  7. cudownie, cudownie! kocham Cię maluszku piękny :milionserduszek:

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj ;)
    Cudowna piosenka, zakochałam się w słowach !!!! masz doskonały głos, szczerze mówiąc ja czekam na twoją płytę, będę pierwszą osobą która ją zakupi !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz tak nietuzinkowy głos ... jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. "Thank you very much" było super na TOP TRENDY. Nie słyszałem tego wcześniej. REWELACJA. Wg mnie najlepszy występ tego wieczoru. Od jakichś 30 minut staram się znaleźć źródło tej piosenki aby móć ją posłuchać dużo dużo razy ale bezskutecznie. Czy mógłby ktoś podzielić się jakąś mp3. Z góry ślicznie dziękuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń