czwartek, 21 marca 2013

What Can I say




jewelery - by dziubeka 

51 komentarzy:

  1. Zdjęcia bardzo fajne, koszula i buty genialne, ale tej biżuterii najwięcej widać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne z resztą jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ślicznotka *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiecm, czy dałoby sie zmeinić w tej stylizacji cokolwiek, bo wygladasz niesamowicie i widać, że każda część jak najbardziej do siebie pasuje :) Taki dziurawy sweterek to moje marzenie, a w połączeniu ze skórznaymi spodniami wyglada nieziemsko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odkryłam twojego bloga niedawno i zakochałam się w nim od pierwszego wejścia. Udowodniłaś mi że nawet dziewczyny o niskim wzroście mogą wyglądać zajebiście ;) Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu już nie piszesz notek? Same fotki na "odpieprz sie babo post jest-jest" :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twoje włosy i w ogóle twoja urodę ;)
    Świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na żywo i tak piękniej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś niesamowita, boska, piękna, cudowna...
    Dzisiaj jak usłyszałam Twoją piosenkę w radiu, to aż mi się milej zrobiło :)
    Margaret, tak trzymać, jesteś MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  10. The boots are awesome and this outfit is too
    You're very beautiful :)

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Love love love the knitted top!

    Corina
    www.cocorrina.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty masz genialne włosy!
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna bluzka i oczywiscie.. wlosy:D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


  14. Also visit my blog ρost :: web site

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog !!! A twoje stylizacje są nieziemskie . :)
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam Steffashion
    www.steffashion15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. według mnie to twoja najlepsza stylizacja! wyglądasz pięknie! :)

    Zapraszam na moje auckje, dużo świetnych ciuchów w niskiej cenie! http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=21724599

    OdpowiedzUsuń
  17. <3. ♥♥
    Fa club http://www.facebook.com/pages/Margaret-Fanclub/397442240354285

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne buty ;3
    Zapraszam do mnie :
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/
    I oczywiście do polubienia, mojego profilu na facebooku ;3
    http://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz ;) Super!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam Ciebie i Twoją piosenkę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. inspirujesz, wyjdź! :* super, super, super, super, masz styl, wyrazisty, piękny, super, głos masz ładniejszy niż u słowika, będziesz legendą - gwarantuję.

    OdpowiedzUsuń
  22. i jeszcze zapytam - gdzie kupujesz czapki ? :) XOXO

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestes cudowna, ciagle słucham I care i Thank you very much, jesteś nadzieją polskiej sceny muzycznej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeboskie paznokcie! Mam takiego samego Maca


    www.confassion.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. jaka ty jesteś ładna ^^ http://www.liamstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. aaaaaaaaaaaaaaale super! I szczególnie twoje piosenki są megaaaa!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super!
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kojarzysz mi się z Seleną Gomez w wersji blond

    OdpowiedzUsuń
  29. dlaczego nie piszesz po polsku? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wooow, najlepszy prezent na święta :D.. Przypadkiem trafiłem na twoją osobę i co tu dużo mówić.. Jesteś cudna, ideał kobiecości :).. Życzę sukcesów i pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog :)
    My dopiero zaczynamy więc nie jest jeszcze doskonały, ale zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Odkrylam tego bloga dzieki esce i teraz ogladam go codziennie a piosenka mega.Jestes zywym dowodem na to ze Polak nie jest gorszy.Mam prazbe podaj twoj adres.Pozdrawiam Wiki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteś cudowna :) Pięknie śpiewasz, tak jak amerykanka! Akcent wspaniały, moim zdaniem jesteś wielką gwiazdą :) Zapraszam do mnie i proszę skomentuj, nowy post, bardzo Cię lubię, super blog :)

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Twój blog odkryłem dzięki temu, że wspomnieli o tym w studio weekend. Uwielbiam twoją piosenkę. :) Bloga też.. :)

    Pozdrawiam. I wpadnij jeśli masz ochotę. :) www.klaudiuszleman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń