wtorek, 13 grudnia 2011

Calling you

'Calling you' i tyle
dziękuje za 1000 :*

23 komentarze:

  1. Piękne!! Pięknie!! Zachwycam się!!
    Fashionista

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz głos! Świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie słyszałam jak śpiewasz i muszę przyznać, że bardzo mi się podoba :) mam nadzieję, że na yt znajdę więcej Twoich wykonań :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna piosenka

    OdpowiedzUsuń
  5. można się rozmarzyć słuchając<3

    OdpowiedzUsuń
  6. super. brak wtyczki jakiejśtam. to sobie pooglądałam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Panno Margaret, jesteś wielka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://moshion.blogspot.com/
    zapraszma serdecznie ... a pozatym jest super ! masz swietny glooos !<3

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie. Potrafisz wytworzyć nastrój głosem... Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. MEGA!Jestem ciekawa jak zaśpiewasz coś szybszego,czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz i śpiewasz!!!
    lunameansmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś Niesamowita!! Uwielbiam jak śpiewasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tę piosenkę. Zwłaszcza w wykonaniu Renaty Przemyk. Zwykle jest tak, że jak już jestem do czegoś przywiązana, to nie lubię w tym żadnych zmian, ale tobie wybaczam ;) Naprawdę klimatycznie ci to wyszło. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Unbelievable! Your voice is amazing!!!
    www.aboutblackponies.com

    OdpowiedzUsuń
  16. a mi sie nie podoba , nic nowego, zwykły nieciekay glos. Za to stylizacje super...

    OdpowiedzUsuń