czwartek, 29 grudnia 2011

Last name london

Ostatnio miałam przyjemność brać udział w spotkaniu zorganizowanym przez Carmex Polska w showroomie Pepe Jeans. Atmosfera była cudowna i trochę zakrapiana - przynajmniej dla mnie :P Gadką nie było końca- o modzie, kosmetykach, trendach. Super sprawa, tym bardziej że w świetnym towarzystwie ( wildfox, macademian girl & cajmel ) Żeby nie było, spotkanie też miało coś na celu  ! HA ! Miałyśmy stworzyć 2 stylizacje z ciuchów Pepe Jeans. I tu musze przyznać że jestem mile zaskoczona. Nigdy nie zaglądałam do tego sklepu, a na tym spotkaniu się do niego przekonałam. I bez słodzenia. Dobra jakość i pomysły. O !

Największe całusy dla Kasi , która potrafi zrobić mi zdj w każdym stanie nieważkości :*





pics by Kasia ( www.retrospot.pl

bracelets- la gelateria 
outfits - pepe jeans

27 komentarzy:

  1. cudoo, pierwszy zestaw mistrz!
    Tak dla dobra języka polskiego - "bynajmniej" nie jest synonimem "przynajmniej" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pepe jeans jest świetny, mam od nich pare rzeczy - są trwałe i nie tracą koloru,a buty są bardzo wygodne :)

    stylizacja ze spódnicą - super!

    Pozdrawiam,
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie to mistrzostwo. chyba najlepsze Twoje zdjęcie jakie widziałam :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. beauty !

    http://thecookiesalad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba przyznać, że zdjęcia wyszły naprawdę super!

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! Te ze szminką boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bynajmniej to nie to samo, co przynajmniej. litości

    OdpowiedzUsuń
  8. o oł, wyczytałam że jestem imbecylem bo napisałam bynajmniej zamiast przynajmniej.. no cóż.Nieraz jestem :) Już poprawione ! dzieki za spostrzegawczość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cholera, podobaja mi sie buty!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny klimat zdjęć. O tym spotkaniu czytam już na którymś blogu, ale zawsze fajnie jest przeczytać kilka opinii. Każdy ma swoje racje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna kobietka z Ciebie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing pictures, so lovely :) x

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są fantastyczne ;)
    a buty w pierwszej stylizacji- uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na tym ostatnim zdjęciu czarno-białym wyglądasz po prostu.. magicznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. żałuje , że kolejny raz nie mogłam dotrzeć na spotkanie z Wami :* Dodatkowo już od kilku lat jestem zauroczona Pepe Jeans ich designem i trwałością rzeczy :) a stylizacja - jak zwykle w Twoim wydaniu mega :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wkradł się błąd ortograficzny ;p zamiast "gadką nie było końca...' - gadkom

    OdpowiedzUsuń
  17. spódnica to jak dla mnie fail niestety. Nigdy nie przekonam się do tej długości

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś fenomenalna ! <3
    uwielbiam Twojego bloga :)
    zapraszam również do mnie:
    http://malinowa-fashion.blogspot.com/
    obserwuję !

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. "Gadkom nie było końca", a nie gadką.

    OdpowiedzUsuń