wtorek, 24 stycznia 2012



























10 komentarzy:

  1. Gosia, mam prośbę. w sobotę idę na wesele. mam sukienkę 'małą czarną' błyszczącą, rękawy 3/4te. do tego srebrne długie kolczyki, na ich końcu kulka, srebrny delikatny zegarek, buty i kopertówka beżowe. zastanawiam się jeszcze nad kolorem paznokci- czarne, beżowe, czy czerwone? ale główna moja prośba to makijaż oka- doradzisz mi jakiś? jestem jasną brunetką, włosy jasny brąz, ciemny bląd. proszę o pomoc :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwone paznokcie ! kreska eyelinerem plus czerwone usta :) udanego wesela :* sciskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow some great inspirational photos

    OdpowiedzUsuń
  4. rajty czarne, czy o kolorze skóry? Dziękuję bardzo za pomoc i za życzenia udanej zabawy.
    pozdrawiam,
    fanka Gocha :*

    OdpowiedzUsuń
  5. lustrzane okulary są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyka inaczej. American Dream. Świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń