środa, 4 stycznia 2012

WYPRZEDAŻ !!

buty- rozmiar 36. Stan bardzo dobry. CENA :80 zł 

buty- rozmiar 36. Stan bardzo dobry. CENA :60 zł

buty- rozmiar 36. Stan dobry.Brak jednego fleka. CENA :40 zł 

kostium -marka atmosphere. Rozmiar S CENA : 60 zł


marynarka -rozmiar S - CENA 50 zł

buty EMU - rozmiar 36 . Stan bardzo dobry. CENA 60 zł

 buty- rozmiar 37. Stan idealny. CENA : 100 zł
NOKIA 500 - wiecej informacji tutaj CENA- 500 zł. NIEUŻYWANY !!!



WSZYTSKIE PYTANIE KIERUJCIE NA malgosia.jamrozy@wp.pl
LUB PISZCIE NA MOIM FB

34 komentarze:

  1. can someone in the U.S. purchase a pair of shoes?

    OdpowiedzUsuń
  2. yes, if you want to .. but it will be very complicated.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh dlaczego taki malutki rozmiar a nie 38 ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. aleee telefon ma całkiem dobry rozmiar !!!!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaka jest długość wkładki rozmiaru 36 ?

    OdpowiedzUsuń
  6. to oryginalne emu?

    OdpowiedzUsuń
  7. ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niee- podróby emu. Ale buty typu EMU :P mam 160 cm

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, a jak wygląda kwestia przesyłki bo już sobie siebie wyobrażam w tej marynarce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. poczta polska - 10 zl paczka ekonomiczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Boziu kochany, jaka szkoda, że masz tak małe stópki :(( świetne te butki, ale za nic się w nie nie wcisnę.

    OdpowiedzUsuń
  12. O niee szkoda że numer wkładki to 23 cm. buuuuuuuu ; <

    OdpowiedzUsuń
  13. ..że też musiałam dzisiaj zapłacic mandat! do wypłaty kolejnej daleko, ale mam nadzieję, że nikt nie kupi mi 3 par butów, które chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Margaret jest malutka i prześliczna. Widziałyśmy się na pokazie.
    Fakt, szkoda że buciki są takie małe. Kupiłabym ze 3 pary ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. wow beautiful outfits! The second one is my favourite!
    http://thesmallnoble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. buty na ostatnim zdjeciu, trapery są brązowe czy czarne ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  17. koturny w panterkę! ja chcę takie martensy! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. czy czarne buty są z prawdziwej skóry ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu, możesz podesłać mi na meila aktualne zdjęcia "buty- rozmiar 36. Stan dobry.Brak jednego fleka. CENA :40 zł"? :) marta.gorazda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. czarne buty sa ze skory ekologicznej.. a buciki bez fleka juz sa sprzedane :))

    OdpowiedzUsuń
  21. to są timberlandy?

    OdpowiedzUsuń
  22. buciki bez fleka bardzo przypadły mi do gustu szkoda jednak że już sprzedane, zapraszam do mnie na wyprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Margaret widzę, że odpowiadasz na pytania ;p (chętnych do zakupów) więc może odpowiesz i na moje
    Jakiej farby używasz do włosów? A może farbujesz u fryzjerki i wiesz jaki to odcień?

    Muszka

    OdpowiedzUsuń
  24. :)) mialam maly problem z łącznościa.. loreal preference.. odcien wybieram zawsze inny, wiec tu niestety nie pomoge. I farbuje w domu- sama :) z tym ze jestem naturalna blondynka wiec wiem ze mi łatwiej

    OdpowiedzUsuń
  25. mam pytanie - jaką wysokość obcasa mają czarne buty na platformie rozmiar 36;)?
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  26. czy czarne buty na obcasie są jeszcze czy już wyszły:>?

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz rewelacyjnie, przepiękne stylizacje + świetne foty!! brakuje tylko rękawiczek, których jestem ogromną miłośniczką:)
    podeślę Ci stronę, którą ostatnio poleciła mi znajoma, jest genialna!!! www.girlsloveshopping.pl

    Fashion Lady

    OdpowiedzUsuń
  28. Telefon już sprzedany?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ żałuje tych bucików bez fleka.
    A czy ta marynarka w paski jeszcze do kupienia?

    OdpowiedzUsuń
  30. gdzie kupiłaś te getry; http://2.bp.blogspot.com/-wThjZeiqaVY/TwREfcTb8vI/AAAAAAAABOs/qVcjTjBJljQ/s640/logo12.jpg szukam takich od miesiecy i nie znalazłam nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne te drugie buty Margaret !!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi się niestety średnio podobają te modele butów. Za to bardzo lubię workery. Sprawdź sobie koniecznie ten sklep https://outletmax.pl, mają tam naprawdę bardzo fajne buciki w dobrych cenach :)

    OdpowiedzUsuń