środa, 11 stycznia 2012

Hello Alone


 skirt as a top - pull&bear

43 komentarze:

  1. naszyjnik jest boski ;)

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 zdjęcie jest urocze ;)
    Świetna kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. details are great!

    amazing jacket!

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka wygląda wspaniale
    podoba mi sie połączenie zieleni z cekinami pod spodem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka jest mega :)
    sama robiłaś ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna kurteczka pięknoto i Ty i Ty kocham na Ciebie patrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Na moich aukcjach taka ramoneska! Zapraszam:)
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  8. mina z 2 zdjęcia świetna :D
    bardzo fajnie przyozdobiona kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie! <3
    lunameansmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, świeżo. Ja też się w końcu ugięłam, jeśli chodzi o cekiny ;) Drugie zdjęcie - moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna stylizacja!!

    bajkaozyciu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna kurtka i cekiny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. the details are great!
    http://thesmallnoble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś za dużo tego wszystkiego, te legginsy mi się w ogóle tu nie podobają, ale połączenie cekinów z ramoneską bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie, widać, że bawisz się modą.

    OdpowiedzUsuń
  16. ile masz lat ? sprawiasz wrazenie bardzo glupiutkiej

    OdpowiedzUsuń
  17. cool look!! love the jacket & top!!
    http://imjustmefashionblog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. "ile masz lat ? sprawiasz wrazenie bardzo glupiutkiej" rozwalił mnie ten komentarz po prostu. Nie ma to jak zrobić śmiesznej miny, albo nagrać "żaby", a ludzie zamiast się śmiać i doceniać dystans do samej siebie stwierdzają że jesteś głupiutką dziewczynką. Nie ma to jak anonimy <3

    Jeśli kurtka to DIY muszę przyznać fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co w tym Zabim filmiku bylo takiego smiesznego zeby docenic owej osoby dystans do samej siebie? jak dla mnie byl on sztuczny i wymuszony wrecz.
      klara

      Usuń
  19. zaglądam na Twojego bloga już od dłuższego czasu i jestem zachwycona! pozdrawiam i życze dużo "modowych" pomysłów.
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie ...


    Zapraszam do mnie na konkurs do wygrania super nagroda - pierścionek ze stradivariusa na dwa palce .
    www.mibesito.blogspot.com

    Pozdrawiam .. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. great pictures !

    http://thecookiesalad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Droga lumpatio, jeśli tego typu komentarze Cię rozwalają to naprawdę gratulacje!!! Nie mam nic przeciwko wygłupom, jednakże jeśli coś jest tak denne, że żałosne to świadczy o głupocie danego człowieka,a nie o funie, zabawie czy poczuciu humoru.

    OdpowiedzUsuń
  23. masz na sobie tipsy czy wlasne paznokcie?
    Karola

    OdpowiedzUsuń